Sunday, February 26, 2012

selebet c(:

Aku jalan kaki pergyy lrt taman melati sendiri dah lahh hujan lebat,takda transport.
Macam lah lrt tu dekat dengan rumah aku. Stengah jamm aku tunggu wawa then nak kena tunggu ain.Paling menirap tunggu kecikk. Haihh --'


Study group dekat mcD taman melati.Makan then belajar.

candid:)

Belajar satu jamm je. Then ni laa jadi
 see? study group yang tak menjadi -..-


 Odw pergyy jj wangsa maju. Semua selebett and lawak gilaa. Malas aku nak cerita. Buat panjang post je--'


 Pergy jj sebab semua sangap nak minum cool blog. Then,lepak foodcourt. Semua mengharapkan dapat overnight kat rumah aku. Tengah lepak jumpa wawa anwar. Kay dapat lepas rinduu kejap. Lepas magrib chauuu. Balik je kemas rumah and buat mama aku cair. Yeah,dapat greenlight !


Sariap doe tunggu dorang. Cerita gebang datang pukul 9.30 pm. Tapi dorang datang pukul 12.15a.m. Selebett je. Pukul 1a.m gerak pergyy ct zubaidah jumpa wan,hariff apasemua. Then,usha2 bajuu kat uptown. Firstime bhai keluar dengan member malam macamni. Firstime mama aku bagi keluar mlm2.


Studyy . Dah lebam mata gossip then tidur. Pukul brapa tah tidur aku pun tak ingat. 

Keluar Sarapan. Muka tak mandi --' HAHA


WEBBIE <3


 Sumpahh selebett. Nie video sebelum semua chauu buat hal masing2. Dengan kecik dah lambat nak pergyy kerja. Dengan aku kelam kabut siapp nak pergy training teater.


ombak rinduuuu & patah seribuuuu


Sorry,video2 ni just nak have fun :) Tak sukaa berambus yee. I love you all selebet event study group tak menjadi . HAHA XD


ci bye