Sunday, February 12, 2012

Roadrun Duaribuduabelas :)

Yeahh baby :)
 Semalam sekolah kitaorang buad aktiviti merentas desa. Dari SMK Wangsa Maju seksyen 2,ke Wangsa Melawati, redah jalan Genting kelang,pergi Desa Setapak and the final is padang SMK Wangsa Maju seksyen 2:)

See,semangat berdiri barisan yang depan sekali.

Start dengan senaman aerobik. Lelaki dekat podium dan perempuan dekat dewan terbuka. Have fun gilaa. Then lepas semua lelaki dah lari. Turn perempuan kelas 3 or under 18 :)


Lari mesti ada plan kan? Nak menang juga ! Dapat number 30 pun jadi. Jalan rata aku jogging,naik bukit aku jalan laju,turun bukit aku speed.Bayangkan 7kilometer. Yeahh ! Akhirnya,sampai ke garisan penamat. Aku dapat number 17. Sungguh tak sangka. Alhamdulillah ! Dah le lawan dengan f5 and f6. Tahun lepas 1-20 je dapat pingat. Dulu aku dapat 22,damn ! lagi dua je nak menang. Tahun ni 1-30 yg dapat pingat. Yeayy, saya menang !

Tudung sakai --'


Haha,ika suhaimi ni kalah dengan aku,kesiann.Aku pun taktahu macammana dia dengan bella kat belakang aku masa garisan penamat. Aku ingat dia dah jauhh kat depan. Yeahh, aku menang ika suhaimi ! Aku dapat kalahkan kau walupun beza 1 number je. Dia dapat number 18. Pelik aku dengan dia ni banyak betul persamaan. Cuma umur je berbeza,dia tua setahun. Kebetulan atau apakah?

 Dyba my adiq sayang :)

Tunggu nak amik hadiah. Effa dapat number sama dengan aku. Tapi,dia under 15. Hee :3

Hee :) Dapat pingat !

Happy gilaa walaupun TUAH(merah) dapat number 2. Takpe,sukan nanti kitaorang menang punya. Tunggu dan lihatt je kayy ! Serious penat. Balik je makan,beli kasut sport for kem then pergi practise teater. Teater semalam best gila belajar silat CBR :) Dan hari ni kaki saya sakit jalan t'hencot2. Esok dah le ada kem --'

Penatt. Kbye :)