Wednesday, January 18, 2012

my sweettt tonggekk :)

ikaaa sayanggg <3


Haha,gambar kalau boleh nak samasama je kann? hee,biarlahh sweet tauu.  Ikaa sorry tau,gitar tune lari lahh tak dapat nak kejarr. Sorry tautau :( Sebab tak dapat buat mu lagi terharuuuuu.


Then,aku ingat nak buat majal kat dea yelaahh awakk birthday gurl kann. Tapi aku kesian laa sebab mata dia baru lepas kena operate --'


Tengok kesiankann? berbalutt bagai. Dugaan sayang.


Eh? memey lah aku sayang diaa. If korang kutuk dia aku pun terasa tauu. Jaga mulutt ye semuaa. Ehemm, kami nihh samasama tonggek,samasama suara sedapp tapi suara dia lagi sedapp,nama serupa,samasama mata lawa,samasama gilaa tp aku lagi gilaa dan banyaklah persamaan. Yang berbeza cuma usia dan dari segi kematangan:)


HAPPY BIRTHDAY SITI ZULAIKHA BTE SUHAIME :D


Dah nak masuk kali ke 4 dah wish. Firstly masa midnight,face to face dekat sekolah,facebook and now blog pulaa:( Cehhh awakk, 17tahun dahh kan. Molek lah tuu. SPM buat terbaikkk tau tonggek. Biar semua terlopong tengok result mu yang gempak tuu. May allah bless you,insyaallah. Aku doakan kau happy dengan life kau. Thanks ajar aku asas nasyid apa semua dan segalanyaa. Sayangg andiaa :*