Monday, January 23, 2012

grow up


Well done eyka ! rakanrakan homework aku dah siap okayy. Biaselah next year SPM kena rajin sikit. jangan jadi macam dulu yg http://eykaolalabeybeh.blogspot.com/2011/06/oh-holiday.html (click) kalau nak tahu. 



Lepas tahun baru cina ni dikira beban lah untuk aku. Nak kena cari orang untuk under 18 wakil sekolah for netball. Yang confirm sekarang 3orang. Perghh nak cari org yg dah ada basic pung susah. So,kitaorang kena mula dari 0. Yg 3 orang ni lah yg jadi coach ye termasuk aku. Aku ni takde lah tarer sangat. So,kitaorang mengajar sambil belajar.



 Cikgu R dah takmo coach kitaorang dahh. Sebab dia kan dah pegang banyak olahraga,handball dan macammacam. Hmm,serious memang payah dan tipis untuk menang. Tp,if semua bersatu,kotmitmen and kesungguhan antara satu sama lain insya'allah berjaya. 



Aku pulak active nasyid en dengan kursus reka cipta lagi. Aku tak dapat bayangkan nak bahagi kan semua tu okayy. Takpe,aku try. Bak kata Amira S putt kau try buat satusatu. So,aku tengah try lahh ni.



Yeahhhhh , I CAN DO IT <3