Tuesday, January 17, 2012

untitled


Tadi aku rasa happy gilaaaaaaa ! Even,bestie terapat aku pindahh. But,life must go on kan? Haha, sekarang aku mula jinak jinakkan diri try rapat dengan classmate aku :)



Aku rasa semangat tau nak mulakan hidup baruu dan azam baru aku tahun ni. Yang paling lawak syuk botak. Haihh senak lah perut aku dengan kau niyy. Wan pun tak kurang hebad ade je bendaa dia nak cerita. Si tengku gemuk ni pulak tak habishabis cari pasal. Menirap aku dengan dia ni.



Haha.rakan semeja aku pulak fagheera & kecik. Aku asyik perangg mulut jee dengan dorang. Yang si hariff makerpeace tak habishabis dengan facebook dia tu, semua benda nak tulis kat status.Tadi kelas memang happening gilaa. Dah la ade gotong royong kitaorang lepak and borak je. Semua takde mood nak kemas. Cikgu ape lagikann ceramahh free lah.



 Reka cipta memang lecehh but bestt bg aku :) Subject paling aku suka mestilah sejarah&ekonomi asas.
Haha,tadi kena lukis botol dlm bentuk 3D masa seni. Memang taklah kann aku lukis benda paling simple pun makan 2jam. Aku garis dengan pembaris pun still bengkak bengkok apetahh lg nak lukis garis lurus dengan free hand? Haaa, mmg tak minat lah aku--'


Tadi firstime lepak dengan tengku,izzul ngan wan. Ada je ceritaa,haha. Thanks 4N dan terutama sekali yang rapat dengan aku sekarang. Conclusion is aku happy dengan life aku sekarang. Thanks all :D