Wednesday, December 28, 2011

se-merah padi,istana budaya :)

Mama aku dapat 9 tiket se-merah padi dari cikgu aku,cikgu fatah. Mmg best. Aku ajak nad,fira and adq akhmar. Memang masa dalam kereta kecoh gilaaa. Bergossip jelah kiteorang. HAHA :D Then,aku bahan nad je. Sbb die punya dress-up,make-up lawaaa doe ! tak sangke.


Sebenarnye ade banyak gambar tapi nad tak masuk fb lagi. Dah sampai IB bapak lame nak tunggu. Start kul 8.30 masuk pukul 9 lebihh. Dorg umum ade masalah teknikal. Cerita ni agak boring laa. Bg aku cuci the musical and puteri gunung ledang 3 lg besttt.


Aku dengan nad tak habis2 cari kesalahan. Kiteorang comment blocking lahh,takde level laa,artikulasi tak jelas laa,ade part yang tak menjiwai laa. Bapak kerek mase tu, tahu laa budak teater kan? eceh kerek. Balik IB makan and buad kecoh.


Nad tidur rumah aku,bestt main GTA sampai pagi. Tu jea cter dea. Kbye :)