Wednesday, December 28, 2011

muppets

Haritu lepak midvalley dengan kak hanim,yana,nadiah and fiera. Semua kelab teater. Benda ni dah lama dah cuma aku takde masa nak post. Kak Hanim yang ajak keluar. Haha,dia yg paling tua 24tahun. Then,kitaorang main bowling.

lawa tak aku snap?

Masa nak bayar tu nad ckp ade kad student. Kitaorang cakap ade 3 student 1 dah habis sekolah. Then,akaq tu tunjuk muka aku ni ke yg dah habis sekolah? Lawak2, meatured sangat ke muke aku ni --'. Bengang main bowling kat midvalley ni asyik masuk longkang je -..-. If kat w.w aku juare bhai :)

tonggek --'

Then kiteorang pergi tempah tiket wayang. Memandangkan hampir semua movie aku dah tengok. So,kiteorang pilih muppets 3 sbb tengok poster mcm best. Sementara tunggu time,kiteorg makan at Mc'd dulu.


So,dah tiba masa kiteorg pergi tempat yg dituju. Iklan gila laamaa--' W.w pun tak lama macam ni. Dorg semua ckp aku ni tak habis2 w.w. Masalah benda betul wangsa walk lg best. Kerusi wayang best,if midvalley ni pening dohh sampai nad muntah. Muppets,gentle bosaaaaannnnn. Aku tertidur zZzzz.

Rasa menyesal gilaa,buad habis duit aku jee --'

Then,kak hanim nak balik ade kerja. Kiteorang lepak kat w.w sbb nak balik terlampau awal baru pukul 4pm. So,makanmakan ,carrock lepas magrib balik :)