Wednesday, July 6, 2011

seminar UM

Sorry late post ceritaa niee. busy laa nyahh :)

Semangat wehh, kul 5.30a.m dah bangunn . Cikgu yg berkepale licin laa ckp soh dtg kul 6.50a.m. Then, pepagy butaa dah dpt 4 meseg dari seminar score A. Puihh --' dah laa aku tdo kul 2a.m nak abes kan novel sepupuku suamiku niee. bestt laa doe :)


Bulu tak berbulu? mmg lebat laa semuaa bulu akuu. Tunggu bas sampai kul 9.30a.m. Padahal kelas seminar kat UM start kul 9a.m. Alasan driver bus tuu tayar pancit laa and sesat laa. Sampai cikguu berkepalee licin disebalik pulau tue nak btalkan and rase kne tipuu. Tepat dengan keadaan bas pun dtg.




Sebelum bus dtg , better tangkap gmbar kan? yelaa busan wehh --'

Sejam lebihh laa baruu sampai UM tuee. Sedihh yee aku terpisahh dgan geng aku sbb kuliahh tue penuhh sgt. So,aku duduk sebaris dgan bby,aya and the geng. Geng aku g kuliah lain :'( So, school kitaa yg plng lambat. One subject tertinggal.


Heheh,best dpat kawan baruu. Aziee si gemukkss and teay? apetah nme die pelikk sikit. Dorg punn sporting and bilaa ade soalan je suare dorg yg paling kuatt. Sampai bingit laa telinga aku nie. Dorg nie budak SMK bandar baruu sentul. Kemain rmi lagii follower yg ikut.


Paling bestt ofcuz laa sej dgan b.i. Ya allahh ! lawakk gilaa laaa. Haduyai ! Sumpah masuk otak. Yang len tue suam2 kuku jee. Aku plng tak suke math haram jadah pe die ajaa. Ato !


Thenn, tetibe urine bladder aku dah penuhh minta dibuang. Ape lagii aku bby,and both new friend pergi tandas. Thenn, mase nak turun tangge. Tetibe kasut aku hilang keseimbangan and kedebupp ! Terjatuhh, makk nyaiiii maluuuu yeeee ! dah laa ramai ! malumalu ! Dgan lutut sakit. Dah laa depan kwn baruu. nasib baik dorg tue happening n bgi aku spirit. Err, mcm nak jee aku sorok muke aku dgan purdah.



Blabla , mkn , solat . Dahh pukul 6. Mr shiva punn ade mintak maaf psl bus lambat tuee. Ok dah maafkan :) Sedihh aku nak berpisah dgan kwn baruuu. Berpelukan :')



Thenn,semuaa dahh berebut masuk bus. Penuhh wehh, lynn smpi duk kat tangge and gohh duk berhimpit kat blakang. And aku terpakse berdiri. Thenn, kat tmpat duduk depan skali kosong and sbelah tu si R duduk. Si R laa ex-bf aku. Mmg xmo laaa aku. Lynn and semua pakse aku dok sebelah die. Terpakse aku duduk, gilee nak diri sejam lebih?



Huhh,aku punn duduk laa sebelah mamat tue. Byk laa pulak die ckp. Aku punn ckp yelaa and xde berape mood nak layan sbb aku penad sgtt. Tertidur laa aku.Huihh,copatnye smpai. R kate aku gilee, sbb sejam lebihh kot baru smpi. Aku rase kejap je. Okay, turun bus jee semua ckp aku sweet laa. Apelaa , mcm2. Sumpahh aku blur and x faham ape dorg merepek.



relax-relax. Tak habis lagii :)
Nak tau ap yg sweet tue? (err,sweet laa sgtt =..=)
Silaa teruskann..




Tetibaa si R nie call aku. Tapenah2 die call. Thenn,die ceritaa laa kejadian kat dlm bus yg aku terlentuk kat bahuu die and si bby nie tangkap gambar. Puihh,sumpahh aku tak sedar apeape. Padan aku bau masam semacam ingatkan kerusi bus, rupenye bau ketiak si R tuee. Dah ngantuk mane aku pk busuk ke wangi?



Seriuss aku tak sedar and tak sengaje buad bendaa tuee. Aku pun dah xde hati kat R tulaa gilaa. Ap yg sweet aku tatahu,sumpah tak sukee. Haduihh, stop it and lupekan. Aku dah ade hubby :)





*jangan ungkit kejadian bus. Aku tak suke and tapayah nak ckp sweet2 bgai -..-