Saturday, July 2, 2011

lepas geram

Okay,  mesti semua buad post pasal 1 Murid,1 sukan,1 Malaysia. Aku nak jugak. Hhaha, aku nak lari? jangan harap ! jalan jalan sudahh . Huhh,sungguh berat punggung comelku ini . Hikhokhikhok ! Okay then, Sorry laa aku tak tangkap gambar sangat . Nie pun rembad kat fb org . Malas doe nak upload .



Heehe , number aku lawa tau 0396. means that number 3 is form 3. And 96 tu tarikh kelahiran aku 1996. Auwww sweetkan ! And pada harini jugak ade final of karnival sukan.



Awwww , auww , wahhh . Asl gedik sgt kau nie --'. Bialahh ! Setahun wehh tak main. Tak pegang bolaa . Renduu tahu tak? Rendu nak menonggek sane sini. Ter'over sane sini. Renduuu,akhirnyaa dapt jugak main netball.



hapuihh. siot tak siot sape yg tangkap gambar nie. Sumpahh tak sedarr wehh. Candid dikatekan. Tau laa aku tonggek. Seksaa ape ! bukan seksi okay? yelaa seksa doe nak jalan dengan lemak2 yg penuh kat punggung.




punggung jee lebihh --'



Serius laa tenuk. Have fun gilaa laa wehh . Banyak gelakk jelaa . Haduihhh, best gilaaa. Nak lagi ! nak lagi !


dan kami juaraa :) jgan jeles 



*walaupun menang tapi, ade bendaa buruk terjadi kpd saia. Tabahkan hati :)