Saturday, July 9, 2011

stop it !


STOP IT OKAY? Maken aku biarkan , maken menjadi-jadi perangai kau nie? Kau nak buad dose punn pilih tempat lahh. Jangan laa buad dekat tempat awam and ramai orang.


Aku maluu if senior and junior cakap belakang pasal kau. Aku tahu kau tatahu maluu. Tapi geng kitaa? and aku sebagai kawan kau terase tempiass yaa wehh. Kiteorg yang maluu.


Aku punn tak perfect manee. Tapi please laa,maken dibiarkan makin teruk jadi. Aku diam aku sabar. If aku tak tahan satu hari nnt macam mane. Tersembur semuaa.


Aku pikir kau kawan jelaa wehh. Seburuk mane pun kau, kau tetap kawan aku. Aku terimaa kekurangan kau. Tapii,ntalaa aku tatahu nak advice dengan org yang tak paham bahase and tak ingat neraka nie.


Satu sekolah tahu pasal benda nie, mane geng kita nak letak muka. Mane? bawah bontot kau? Bila aku ckp kau nanges and mulaa laa nak masam muka. Aku tak kesa kau mcm tue. Tapi kawal laa wehh jangan buad dekat skola. Siap geget bagai.


eeuww, Aku terpaksa menahan kegelian and malu bilaa kau dengan dia. Susah ke nak faham and jage maruah diri. Please sedar wehh, hmmmm.


Ya allah,kau kembalikan laa rakanku ke jalan yang benar dan kau ampun kanlahh dosa2nya yg melakukan perkara2 yang dilarangi dan kau lindungilahh dia dari maksiat dan syaitan.Aaaamminnnn :')


*disgusting --'