Sunday, June 5, 2011

awesome day with new friend





Akmma sabri. Yup girl,kite mmg sweetkan? HAHA XD. Best tau dating dengan die nie. Aku berkepit dengan die je tadi. Padahal baru jumpe tadi tapi dah mcm 1 tahun kenal. Hebadkan? Die nie comel + meatured and suaree die kecikk gilaa. Karoke laa samaa diaa. sedap punyaaa suaraa. Boley buad second gituu. Banyak betul persamaan aku dgan die niee. Asl byk btol twins aku niee. huhu, Nice to know youu sygg :)





This girl? si Nurul nadia nie memang mereng. mlut die boley tahan tautau. Even,dah knal die dari last year lagii. Si piqaa nie slalu angkut die pergi mane2. huhu , kau terhebadd laa nadd .



Ishh budak nie maluu btol nak bergambar. nie jeaa kowt ade gmbar die. usyaa girl si baju pink tinggi lampai tue. Sumpah aku ingat die tadi form 3. Rupenye form 2 bhaii. Gile x caye akuu -..- haha,anyway kau mmg gilagilaa laa budak. Karoke dengan penuh semngat huuu.


Oh , piqaaa ! bestiee aku paling rapat. Seyesly x dapat bygkan kte berpisah next yearr. OMG ! aku rendu nak hang out dengan geng kitaa. Tapi ramai ade urusan lain and balik kampung.Tahun nie x hang lagii dgan korgg. Dah laa mama x bgi kluar sgtt -..-


kiteorg usyaa cte nie tadii. cepatnyee habiss -..-

pehaa aku besar kan? okay tapayah ckp -..-

Karoke yg palng best doee. Aduhh, mmg menggedik time laa wehh. Huhu,sumpah ilang tension2 aku.muahmuah!



 Pape pun best hang dengan korgg. Happening gilaa semuaa. Sorry suke kcau korg ke ap ok? hope dapat meet lagii. Iwillmissyouuguyssomuch tau ! huuuu ;')



*mama nak keluar lagi boley ;'(