Wednesday, June 8, 2011

Oh , holiday !

Orang lain sibuk holiday dengan family. Pergi sanesini.Mama papa bz memanjang ! Aku wat lek wat peace kat rumah. Hw,satu hape pun tak siap. Folio duadua aku tak siap. Folio Geo still dengan dapatan kajian. Folio sejarah? ape2 pun tak buad lagii. Tinggal bape hari jee kowt. Errr,malas aku makin menjadi-jadi !

Nie jelaa keje aku harihari. FB , FB , FB ! GAME , GAME , GAME !


Oh! ini memang rutin harian. Makan jeaa keje aku 24 jam ! lepas makan tido . function nokk.


Nasib baik gitar aku tune larii. Kalau x , hadap mende nie jeaa.


Err,buku tak bukak-bukak. Revision tak buad buad. Folio tak siapsiap. Surah tak hafal hafal. Dah laa nak kena hafal 8 surah. Bukak skola dah exam KKQ ! TRIAL PMR nak dekat. Puase nak dekat. Baru ganti sehari. Errr ! tension aku ! malasss nyeeee ! Tolong laa ! benci gyle form3 byk nak pk. Hmmm. 


Seminggu buang mase jee. Bak kate jambu,ape pun tak boleh! aiyoo.wake up iekaa ! err,sumpah xde spirit PMR doe. Asl dengan aku nie? mase tak tggu kau laa iekaa ! arghhhh -..-


*cuti yg penuh kebosanan plus kerisauan plus kemalasan : |