Tuesday, May 31, 2011

11 fakta pasal diri saia

1) Cepat lupa dan pelupa.Yupyup aku memang kurang vitamin dalam otak bak kata doktor. Dan aku memerlukan kismis,kurma,madu untuk menguatkan ingatan aku nie.



2) Cepat touching.HAHA, yupyup aku mmg cepat tchng ye rakanku yang ohsem lagi comel. Bak kate emilya najla Mohd Izman taey "die nie kalu tgk care jln mak aiii . kasar bebenor ! hahaha . tp dlm hati lembut je . mcm iklan sabun kat tv tu . hehe . gaduh dgn mmbe pun nangis padahal mase skolah rendah dulu penah tumbuk budak laki . haaa . ganas tak ganas ?" click sini untuk lebih lanjut http://awanleya.blogspot.com/2011/04/kwn2-hebat-ku-yg-lain-nnt-i-post-k.html




3) Selalu tercakap lepas. Bukan aku nak myakitkan hati seseorang. Tapi, aku lebih suka jujur dihadapan org dan aku memang tah suka kutuk belakang-belakang. Niat aku baik tau bro mungkin care aku je salah. Tapi nie sume demi kebaikan :)






4) pendiam? HAHAHA XD. Mesti kelakarkan? sebab ramai tahu yang aku nie kecoh,cakap tak berhenti and suke buad bising. Tapi percayelahh,aku if ade masalah aku lebih suke pendam and diam. Sebab aku taknak sakitkan hati seseorang.






5) Mudah bosan. Jangan marah aku if aku taley dok diam. Aku memang tatahu duduk diam.Sebab aku jenis mudah bosan. So, aku suke cuit mencuit sape saje kat sebelah aku nie. Hekhek !.






6) Suke buad muke bila amek gambar. Aku memang suke buad muke depan camera sebab aku dah muak asyik buad muke cun jee. Sebab aku tau aku taklahh secomel and sehandsome korangkan. Mungkin dengan care ni jee boleh gembirakan hati aku nie:).




7) Suke buad suare budak kecik, Oh! yang ini habit ye tonggek ! huuu,aku tak kesah if kau nak meluat or tak suke. Ntahlaa habit doe !




8) Cepat marah. Memang aku cepat marah and baran. Tapi, percayelahh 10 minit kemudian aku okay seperti biase.Buad lek,buad peace! Jadi biakan if aku tengah membara ye. Jangan byk tnye ! kunk,tak pasal pasal kena tepek !





9) Suka berkawan. Hekhek , aku suke berkawan tanpa mengenal usia. Takesah laa budak kecik ke,orang tua ke or yang sebaya. Aku layan je semua org. And aku tak pernah memilih kawan. Aku tak kesah langsung if kau nie bohsia,pojang,gay,lessbian,pondan,pengkid, alim dan sebagainya. Nobody is perfect. Masing-masing ade masalah dan reason sendiri. Sapelah kite nak pinggirkan mereka. Mereka jugaa punye hati dan perasaan.Jadi,jangan sesekali nilai dairpada luaran. Cume jadilahh diri sendiri iekaa jgan terpengaruh.





10) Suke termenung. Aku memang suke berangan and termenung tulahh jerawat suke sangat duduk kat dahi aku nie. Jadi kenape?





11) Suke texting and call orang. Aku mmg suka texting sebab aku mudah busan. Banyak idea yg mahu aku zahirkan. Then, Aku suka call org sbb aku suke bercakap .So,aku taleyy idop tanpe handphone !




*that's all. Kunk bagi lebih lebih mcm laa korg nak bace :) Anyway thanks sudi bace :)