Friday, April 1, 2011

budak april

*Ramai benor yang lahir bulan april nie , termasuk aku yang tonggek nie .




Si ayam , 
yang selalu kena buli dengan aku . Hee,
Tua 15 hari jerr .
Hhaa , thanx for everything mieraaa .
walaupun skunk kite x serapat dulu and bz hal masing2 .
But, aku sygg kau laa babe .
*hope panjang umur , gets 8A in pmr , and tamo tension okay?
love u moree :)






Kembar comel :)
Korang seyes rendu korang kowt .
Rendu nak share and merepek dengan opy !
Rendu nak menggiler and main gitar dengan owish .
Rendu sangat .
Tarikh befday cantek jee , 1 april .
*hope korang heppy dekat sch baruu .
and jangan lupe aku tawtaw :((








Nampak tak yang kecik molek kat belah kiri tue?
2 april befday die , maknenye besok .
Sajee nak wishh walaupun x rapat .
Tapi , aku syg die jugak sebab die classmate aku slame 3 tahun .
Hehe , die mereng and pandai .
Gile2 laa jugak dekat kelas .
*cayelahh 9A dalam tangan kau , heppy always ,
 and take care ok?









HEPPY BEFDAY GIRL :)