Sunday, April 3, 2011

change


GGG
Darmia,buchee,vee,bella,nichie,nana aku sayang korang sangat2.
Korang taukan prangai aku mase form one mcm mne Tapi,aku berjaye berubahkan.Stop la kite bermasam muke sesame sendiri.Tahlaa, aku tatahu nak pertahankan hubungan yang dah 3 tahun niee. Yeah,Berubah ! dulu die nie pkai tdung skunk nie kluar dah free hair la ape laa.Dulu die nie blablabla skunk sejak tuuuut blabla. Aku akui mmg masing2 dah berubah.

Nak buat mcm mne biaselaa manusia kan. Aku sendiri x perfect. Pleasee la beb, aku nak mase kite form two yang gilo2 tue.Tolonglaa demi aku or hubungan yang dah terjalin 3 tahun nie kite berbaik. Semua orang pernah buad salah. Aku tau ap mulut2 yang org lain bwk pasal geng kite. hmm :(



Triple S
Memang kau dah berubah. 
Aku tatahu ape function kau nak kurang ajar dengan aku. Sorry, mase kat surau hari anugerah cemerlang tue aku mmg trase dengan perangai kau. Babe,aku tatahu ape kau nak sbenarnye. And aku dah ta paham dengan perangai kau. 


Seyes,kau yg dulu lagi okay. Aku rase semacam kau benci aku? Apekah aku nie? aku nie sebaye ke dengan kau? seyes, aku anggap kau mcm adq aku. Kau faham tak ap istilah syg? Aku bukan nak ungkit. Tapi, kau ingat tak ap yg pernah aku buat tuk kau dulu.


Huhh, mesti kau tak ingatkan. Kau x pernah hargai ape aku buad dari mate kasar aku laa. Dalam fun,kau laa yang sebaik-baik manusia aku kenal. Tapi,kat skolah n bile kau dgan kwn kau? aku rase mcm x knal kau dah weyh.



Sorry,if aku buad kau sakit aty or mende yang buad kau x puas aty.Aku harap kau phm. Aku sendiri penad nak bermasam muke dengan kau. Aku penad nak gaduh dengan kau. Penad nak bertekak dengan kau. Penad sengat weyh. Aku doakan kau HEPPY dgan life kau. 


kbye .