Thursday, March 24, 2011

macam tuuutt !

Hari nie memang best lahh kan . Pagi2 pukul 7.20 tepat pagar school dah tutup kan? . Function sangat , and ramai gilerr seangkatan dengan aku yang berdiri depan pagar sekolah tue kan?. Tak pepasal kena ketuk ketampi 50 kali . Memang best sampai longgarlah kaki nie .




Paling best , mase spotcheck untuk pelajar perempuan . Aku kann , yang bagi sample   tudung pendek  yang kat depan tue . Maluu sungguh tapi tak laa semalu akq yang kenaa ramas tuee . Sekolah kite nie,sekolah kawalan ke? Kenape disiplin straight sangat nie?




Mase rehad memang menguji iman kan? aku bertugas and tak makan langsung mase rehat . Fuyohh ! senang2 jee si abg pendek berkulit gelap cakap and tick aku tak bertugas . Memang aku puji perengai die . Sampai khalili panggil nie . perghh mmg mcm tuuutt lah kan?



" ARGGHHH!! " Nyaring weyh bunyi , seyes ingat budak fom one kena histeriaa . Rupenyer akq n abg senior amek result . Wahh , tahniah kepade yang cemerlang tue and kepade yang gagal tak semesti kite gagal untuk selamenye kan? Tahniah !


*ternyate ayat terabur macam keling. paham2 sendiri lahh .