Thursday, June 7, 2012

Alhamdullilah :)


Finally, saya bertudung . My new image :) 




Kadang kadang tak semua lawak boleh buat kita terhibur. Malah akan menyakitkan hati atau memusnahkan niat baik kita :) At list aku cuba berubah ke arah kebaikan. Hina sangatkah aku nak tutup aurat aku ni? Sorry im sensitive.




Ye betul. Thanks for the tweet. Aku anggap ni ujian dari Allah :')







Thanks sangatsangat dekat korang yang sokong niat baik ikaa :) Terutama alawiyahh , yang naikkan semangat aku nak jadi yang lebih baik . 


THIS THE REASON WHY , SAYA NAK BERTUDUNG :')




Dan malam semalam , aku taktahu mana datangnye idea nak ckp macamni.






Alhamdullilah , akhirnya allah buka pintu hati aku ni.
 Aku ni takdelah dilahirkan secantik mana. Aku dilahirkan dengan serba sederhana. Aku pun xde lah hebat mane pun dan banyak sangat dosa yang aku dah buat. Aku takut Allah tapi solat pun tak cukup , amal ibadah lagi lah kurang. Tak semestinya kita bertudung nak kena alim , nampak baik. 


Tapi, cukuplah kita berubah ke arah kebaikan dan mendekatkan diri kepada nya. Bagi aku orang yang bertudung nampak lebih sopan.Tingginya martabat atau mahkota wanita tersebut berdasarkan imej dan jiwa nya :) Im try to be good muslimah . Insyaallah :)


Maybe dalam hidup ni ada orang tak boleh terima perubahan kita atau perbezaan pendapat. Manusia semua ada kekurangan :) Tapi jangan lah kejam sangat. Bila orag tu bertudung ckp alim. Bila perempuan tu buka aurat dia kata hina. Dont judge a book by its cover lahh :p



*YA ALLAH, KAU KEKALKAN LAHH NIAT BAIK KU INI. KUATKAN LAH IMAN KU.MENGHADAPI GODAAN SYAITONNNN DURJANA. 

AMINN :)