Thursday, June 7, 2012

06062012

Yarr,Having fun with the gang ! rinduu much dekat korangg :') Lepas rindu ni. Haha , dorang semua terkejut tengok imej baruu aku yang bertudung.




Kerja gilaa yang di lakukan sebelum nak tengok wayang. 


Ni je kott time tu movie yang best. Kitaorang nak tengok Snow white and hustman tapi lambat , movie tu petang. Haha , have fun juga cerita ni. Serious have fun dah mcm cerita industan pun ada. Ada lagu bagai.

 alolo, sweetnye


Lepas wayang makan lah. NZ jadi pilihan utama , foodcourt mahal. HAHA :D

Then,apa lagi carrocks ahh. Kali ni lynn yang take over mic. Bialah diaa , melepaskan tension lepas clashh. Hhah :D masa ni tak tangkap gmbar sangat. If ada pun tak nampak sebab muka aku gelap. Poh keh mak dia.





 Before pukul 6pm sesi bergambar pulaa. Haha , biasalah anak dara sebelum magrib dah kena sampai rumahh. Serious have fun gilaa. Ape tak nye seminggu aku duduk rumah tak keluar2 sbb takde duit. Ni pun orang yang payung. hihi :)


Serious aku jeles. Dahla aku tengah kerinduan dengan ehemm ni. Yar,aku tahuu sweetkan? hmm :(
Ikutkan nafsu nak mcmni jugaa. Sabar ikaa , nanti buat dengan suami puaspuas. HAHA :D



Tujelahh okayy :)



Thanks for the sweet memories :*