Wednesday, January 4, 2012

last moment 2011

Aku tidur rumah nad lagi. Dah la demam. Kesian nad dia kan bosan duduk rumah so teman la dia. Then, tibatiba esok tu mama dia ajak pergi seri pacific hotel. So,follow jelaa. Dah laa tak bawak baju jalanjalan nihh. Terpaksa pinjam baju nad --'

Pergi je sumpah malu tahap cipan yang melampau. Rupanya dorang ade jamuan YP. Yela mama nad kan cikgu. Semua dress up kemain en,aku kemeja biasa je. Dahla budak sri gombak. Semua aku tak kenal. Dorg F5 and F4 years 2011. YP mean yang professional. Aku pun taktahu ape yg professional ye sbb sekolah aku takde pun kelab tu.


Aku makan lepas 5minit then pergi tandas muntah. Rugi jekan? Takde selera sangat nak makan. Demam en :(. Banyak jugalah acara YP ni makanmakan tehn penyampaian sijil then sapa jadi pengurusi kelab apa semua.


 Lepas tu dorang ni plan nak pergi KLCC tengok wayang,lepaklepak lepas magrib balik la. Perghh,kemain ramai do kat KLCC. Serabutt ! Banyak gila kaum wehh. Kaum boyan,wempitz,hot,couple dan macammacam laa. Pening gilaa. Kiteorang tempah tiket hell gate,mcm cer hantu.

novel :)


Pukul 7 apelagi gerak pergi wayang.


 Menyesal je do. Cerita ni menyesatkan umat  islam je. Dah la umum. Cerita pasal nabi baru laa,pengolah kitab injil laa. Dah laa bosan tak habis2 11.11.11. Korang jangan tengok k? Huh,balik dah pukul 9 lebihh then punya laa ramai orang nak pergi KL. Dorang hiahia sambut new year kiteorang hiahia nak balikk. Rimass.