Thursday, January 26, 2012

soutun najihah :)


Saya tompang kereta dia. Thanks kak ekin. Shayangg kamu si wan kembang <3 
Dalam kereta memang happening gila dengar kak alya cerita tambah lagi dengan kak ekin. Haihh,lawaklawak.


 HAHA,wangsa walk lagi. Harini si tonggek and little farah ni lambatt. Aku and elyda apa lagi en main token jap. Tengah syok drift dengan elyda, kak najla call. Hoyy,ada lagi 3token ni. Terpaksa lah simpan. Hihiw :3



Keluar je dah kena tinggal. Then,pegy lah superstar. Semua sangap nak nyanyi. Tengoktengok dorg tengah tong tong duit. Haihh,aku takda duit pocah. Aku bayarlah guna duit aku yang sekeping tu. Nt dorg bayar balik lah ken. Hee,untunglah tengah masyukk :D

 Ghost --'


Wehweh sumpahh besttt gilaaaaaaa pun nyadui ! Terubat rindu aku tau nak dengar kak ekin nyanyi. Ambik kau,terangkat lagi bulu aku atas bawahh. Paling best nyanyi lagu memori daun pisang. Tengah gedikgedik and syiok menyanyi ada pula tersasul 'baja' padahal baju. Ya allah ! serius lawak.



Then,aku keluar jap ada orang call. Cakapcakap tetiba ada ex-classmate aku apa semua. Irfan and the geng. Aku lari masuk bilik. HAHA :D Aku pun taktahu apehal nak larilari bagai ni.


Lagu terakhir kitaorang berhenti berharap. Haha semua tak puas lagi padahal dah dua jam auu. Apa lagi laguu nasyid mari ! Detik indah tu di record pakai iPad kak elyda. Potong jiwa lagi,tetiba pekerja superstar tu dah terpacak sebalik pintuuu. Apa lagi chauuuuuu lah. HAHA :)



Laparr,foodcourt lah tempat dia. Mengisi perut yang kosong,berbunyi keroncong :)
Nilah kerja kitaorang lepas makannn .





So sweeeetttttt kan? Hehe,thanks gila kak ekin,ika tonggek,kak najlo,farah, kak alya and elyda :) Saya happy sangatt tau. Terima kashih kamu semua .


(video ni wa rembat kat blog ika suhaimi,hihiw)
Yeahh,click je simbol play tu if nak dengar si solo pencen ni nyanyi. terangkat tak bulu? tulahh aku dah cakap.   


Heee, shayanggg korang. Muah kanan,muah kiri, muah atas, muah bawah. Heyy,melebih kau eyka HAHA,bialahh. Sayang ni tauu. Hee,gilaaa.