Thursday, December 8, 2011

Show teater di JOTIC,JB "CINCIN BELAH ROTAN"


Wahh,berkurun aku tak post nie. So,nilahh yg aktiviti yg buat aku tak sempat nak online,topup apetah lg texting,hang out dll. Then,kena tahan tak boleh makan ice,sambal belacan,makanan yg pedas2 n berminyak. Kena banyakkan minum air suam. Erghh ! Sebulan bhai ! pecah rekod --'

Yeah,im store keeper :)


Seminggu dekat jotic. First show aku tak dapat nak join. Sebab kena high fever. Mase latihan tiba2 pengsan then pergi klinik. Doc suruh makan bubur je --' n makan ubat yg pahit lagi byk tu. Temperature 37 if hospital kerajaan dah kena masuk wad. Ade yg menangis masa aku pengsan. Wahaha,syg jugak dorg kat aku :-*

Make up :)


 Yuhuu,second show aku balas dendam. Buat terbaik walaupun demam. Mase show ni majal sikit sebab main actress tetibe takde suare atas pentas. Agak kelam kabut. Nasib baik ade Abg chik as stage manager yg tolong kteorg bg spirit. Sebab kteorg kat blakang stage dah mnangis and down sangatt. Alhamdulillah kteorg dpt teruskan show tu. Yg penting penonton enjoy :) N mlm tu bestt sgt. Jamming dlm bus.


Best,dapat jalanjalan kat JB n rase masakan dorg. Time nie keje kteorg makan je. Bg aku makanan kat KL lagi shedapp. Jb nie bab2 mkn kureng sikit --'


Finally,nilahh last day kteorg kat JB. Bertolak balik sebelum tu singgah ayer molek. Shopping2. Takde choice sgt. Bg aku show last year lg best kat perlis pergi padang besar pesemua. Relax ade lg 3 show kat KL. So,korg semua dijemput dtg


9,10,11 december.
8.30 p.m.
Di panggung bandaraya KL.


Ajak sekali atuk,nenek,bf,gf,member korg ! if nak ajak satu flat,kondo pun takpe :)
Dtg tau !