Wednesday, November 16, 2011

takziah


Pagipagi dah kelam kabut mama susruh siap. Aku terkejut dengar arwah dah meninggal. So,mama aku pun drift la sampai ke meru,klang. Pening jugalah aku. Asyik lampu merah je. Nak dekat sampai rumah arwah, lori pula berderetderet. So,tak dapat jumpa arwah for the last time.


So,ank sulung arwah Agus 18, yg kena pikul tugas arwah. Arwah meninggalkan 3 lg cahaya mata perempuan dewy 17, fifi 10, effa 4. Arwah mempunyai seorg ibu yg berumur 100 lebih dan seorg isteri,surirumah.


Sebak dada. Bygkan dewy tengah menduduki SPM. Pergi school mcm biase sekali balik abg dea kata ayah dah meninggal. Babe? can u imagine that? Byk lahh yg buad dada aku nie sebak. But,aku malas nak tulis panjang. Mcm lah korg nak baca pun.


Dewy,tabahkan hati okay? Be strong ! Aku doakan kau dapat jwb dgan tenang esok. Jangan down okay? Tadi masa aku kata nak balik. Aku nampak kau macam nak nangis. Ikutkan hati aku nak je tidur rumah kau. Tp,aku ada tugas yg perlu aku jalankan. Aku paham perasaan kau walaupun kau tutup semua tu dengan senyuman kau. Tcare babe:)



*nadia bila nak masuk gambar?