Sunday, December 18, 2011

Sayang ..

Fyi, I REALLY MISS MY BESTFRIEND,LESSBO,GF,BFF <3


 Piqa aku rendu nak menggiler,buad vid giler dengan kau,shared semua yang aku rasa and luahkan semua benda dekat kau. Rendu aenz dengan korea dia tu and dushh ! bergaduh jerr. Aku rendu nak main touching2 dengan myra.Then, faraaaaaaa ! aku rendu nak dengar pelat version kau tu and miang2 dengan kau. Lynn,rendu tahu tak nak dengar kau gelak and moody pasal wan. Hani i miss you to my BABY benDOLL. Rendu nak tengok kau gedik and tonggek2.


Susah okay,nak cakap yg aku terlampau rendu korg sangatsangat. Sedih,tahu tak. Aku sendiri taktahu next year mama aku masukkan school mane. Piqaaa,jangan lah pindah okayy? And korang yg lainn 3years kite bersame kan? Sekejap gaduh then baik balik. Aku taknak berpisah dengan korg :"(


And my lovely sister,adq akhmar. Akq tahu hubungan kte makin goyah. Then,adq dah pindah. Adq tahu tak yg akq renduu sgt kat adq :(


Teringin sgt nak jumpa korg :'((