Sunday, December 18, 2011

keluar lagi

Kelmarin lepak lagi. Tengok alvin 3,sampai 10pm. Hurgh,semalam pulak ade penyampaian sijil from DBKL.
Bestt,dapat meet budak teater balik :D


Gilaa,duit aku dah makin nak habis. Haritu buad show teater dpt duit,lumayan lah jugak. Tapi,semua aku dah habiskan tengok movie,bowling and karoke. Damn,boros betul aku nie. Selasa nie nak keluar lagi -,- Mayb nie last aku keluar. Penatt dohh -,- Aku hang dengan budak teater je pun.


Noornadiah Qistina,member teater yg plng aku rapat. Die nie happy go lucky mcm aku.
 Dia gila tapi aku lagi gila. Aku comel tapi die lagi comel. Aku pandai lah jugak but die lagi pandai o.0 . Dia seorg atlit. Sijil dah macam kamus. Pingat dah berbakul. Bestt karoke dengan die. Okay,dia hebad dlm segalanya -,- Yang paling aku akan rendu bahu die. Bahu die tough doe. Sayang nadiah like eeeyurk -..-.
Okay fine,rendu !

kay ci bye :)