Friday, October 14, 2011

dugaann

Okay,aku nak cerita benda lama yang dah basi dekat korang nie. Yela,nak cerita pun takde mood. Macamni cerita dia, masa malam isnin tue kann semalam aku tak tidur tauu ! Dah laa esok paper math and KH. Perut aku tersangat sangatlah dan teramat amat lah sakit. Allah je tahu betapa sakitnyaa wehh.


Nie gambar betina mana tahh yang aku rembad kat google. Mcm nie lahh aku rasa. Sampai nak tertonggeng-tonggeng. Habis sebotol minyak cap kapak tu aku gunaa. Langsung aku tak tidur wehh.


Esok,nak jawab paper math punyalah mengantuk tahap maksima wehh dengan sakit perutnyeee! Aku hentam ajelahh. Paper KH aku dah taktahan aku jawab je then terus tidur.


So,sekarang nie aku tersangat sangat lahh cuak cuak cuak dan cuak bila dapat result nanti. Yaaa Allah ! Sumpah benci aku senggugut nie. Nielahh yg terpaling sakit yg aku rasaa.


*kesiankan aku :'(