Monday, October 24, 2011

Bersedia..

Okayy. busy ! Busy latihan teater, hafal skrip, menjiwai watak dan bersedia untuk pementasan teater 2&3 Disember 2011 di TAMAN BUDAYA JOHOR BHARU :) Dah laa aku banyak dialog --'


Over all,aku kena buktikan. Sebab nie watak yang aku suka. Mencabar jugak sbb watak nie jauh berbeza dengan character aku yang suka mainmain,gelak-gelak and gilagila then kena lakonkan dan menjiwai watak yang serius,leader yang tegas and membebel. Hha ! gilaa !


Minta maaf sebab aku mungkir janji kat korang sebab tak selalu update blog nie. Tetiba aku tengok page view makin ramai dan graf menaik. Follower pun tah mane datang walaupun dah lama aku tak jenguk blog org lain apetahh lagi blog aku. Thanks sgtt ! Sbb sudi baca blog skema aku nie.


Cehh , haha . Lg pun PC kat rumah aku rosak. Dpat pulak abang yg hitam lagi kedekut nak bagi pinjam laptop. So,takdapat aku nak luangkan masa kat fb and blog nie.


Okay,for information lepas balik JB ade lagi show kat KL. Pementasan dia 3hari. But,aku tak ingatt katmana. Antara taman budaya taupun panggung apetahhh. Sorry,aku akan semakin busy lepas sekolah. So,if korang nak hang dengan aku dalam bulan nie laa k?


*wish me luck :)