Thursday, July 28, 2011

sakai hitamm


Yess, aku diantara yang obses kat FB nihh ! Geram bilaa FB tak boleh buka.
Hmm, suatu penyeksaan --'


Lagi geramm bila jari kita luka =..=.
Susah nak makan, mandi. huh ! pedihh tahu tak?
Err--' , okay dont judge my hand. I know, nampak tembam kan?



Okay, straight to the point. Today, ade seminar bahasa arab untuk semua kelas aliran agama under wilayah persekutuan. Huu, memang best and bangga sebab ustazah rosyatimah yang bagi ceramah format PMR bahasa arab nihh. Okay,nama irfan and rakan sekelasku sering dipetik jika diajukan soalan. Wangsa maju memang famous mase tue.



Sedihsedih, masa bengkel aku and the geng terpisahh. Dorg semua at list ade partner duadua in one group. Aku takde wehh--' alone. So, redha jelah. Huu,mulamula mmg takut and rendah diri. But, terpaksa beranikan diri and juz peramah. Tehee, dapat kawan baru. Scha,wawa and dayana. From school Raja Ali and cochrane. Yup,dorang memang pandai and sportink :)


Geram wehh. Mase kiteorang sampai ade sorang mamat hiitam macam bangla tak puas hati and semacam jeles dekat school kita. Bila ustazah cakap dorg semacam ejek2 and kurang ajar gilaa. Aku sendiri takut tengok geng bangla tue. Aku bengang and suruh dorg diamm.



Mase balik si hitam tu tolak meja kiteorang. And die jatuhkan kerusi and kena aku. Puih sial laa, aku yang tengah berbulu dari tadi terlancau cakap SAKAI HITAM ! Then, dia cakap aku bohsia. malu wehh tak pernah orang cakap aku macam tuhh.



And masa makan die usya panas je geng kiteorang. And lynn dengar dorang cakap nak KEKA masa amek makanan. KEKA? bahasa boyan ape die gune. Tahh tatahu ejaa aku. Farah cakap means rogol beramai-ramai or lucahh. TERKEDU aku--'



Relax , ustazah ade buad apa nak takut. Nama punn budak sekolahh pantai,seri pantai? ape tahh. Padan laa hitam. Macam mane laa ley masuk kelas arab--'. Duk pantaikan? padanlahh. Aku bukan nak perlekehkan tapi perangai dia tadi memang dah superb melampau !



*Aku benci kau sakai hitam