Monday, July 25, 2011

oh , TRIAL

Now, memang busy and agak stress. Ditambah lagi dengan masalah yang tanpa diundang! Huh ! cepat yaa ! minggu depan dah TRIAL. Frankly, math,geo and sains aku tak ready agyy. But,im try to be serius and tak mainmain. Try kurangkan nafsu aku yang kuat tidur nie. Even, aku tahu susah.



Okay beybeh, esok ade exam bertulis kemahiran al-quran (KKQ) ntahh laa. boleh ke aku jawab 65 soalan tu? Terlampau banyak yang perlu di hafal. And malam nie tuisyenn. Memang 2a.m laa mate aku baru boleh lelap. Homework agak bertimbun dan ditambah lagi dengan revision sempena menyambut kedatangan TRIAL PMR nie.



Hmmm.. Really, aku penat dengan semua nie terutama math. Asl aku buad je tak dapat jawapan. Err--; . relax ieka jangan putus asa. Pikir laa, macam mane riaksi mama jadi singa verse harimau nanti bilaa tahu kau ada MERAH !


Upss ! im gonna be late, dah pukul berape nie. Tuisyen nanti lambat pulaaa. Chouw !



*hmm.. please doakan aku and mangsa PMR yang lain dapat jawab dengan mudahh. Aminnnn :)