Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru :)

Selamat hari guru at semua cikgu yang dah ajar ieka . Dari tadika umi , Sekolah kebangsaan Danau Kota and kini SMK wangsa maju section 2 nie.


Hihi, daripada ta kenal huruf kini semua benda dah pandai. Thank you cikguu. Paling tabikk cikgu yg ajar math . Sorry laa cikguu math saia mmg sng nak dapat gagal . Thanx sgt2 ajar saye yg dungu nie. hihi^^. *mcm laa dorg bace-,-


Hari nie sekolah aku buad hari guru. Mestilah gempakkan. Sbb pengawas dea kemain lagi kan? Huu, bangge aku tautau. Sampai menangis-nangis ketiak aku nie. 


Tahun nie aku tak bagi cikgu hadiah pun-,- Tak sempad doe,sebok dgan persembahan and pgawas jee. Ucap selamat hari guru pun x sempad :( dulu kemain bagi teddy bagai. Cikgu roseaznita renduu cikguu gilagila , rendu donut cikguuu :((







Ok bahh , korang taulaa kan. Aku if dapat gitar mmg taknak stop kan. Hihi^^.



awww ! beybeh ! aku tatahu , aku suke gile gambar nie bhai. nampak mesraa gile aku kena peluk :*



 

soutun najihah + nasyid . Ilove youu beybeh . Yg pasti kte enjoy jee tadi nak gembirekan ustazah ! huhu ^^. piching aku banyak larii woo. Tak dapot den nak kojarnye.





Wushh,hiraukan muke aku. sakai gile beng ! Perghh , aku meet yuna nyot . Kau ade? Mmg best lahh. Tadi aku berchatting dgan die je kat FB . haihh, jgan jeles yew korg. HAHA ! cherish bumbum + anis :)




Hiraukan muke sakai aku yang berjerawat tanpe henti kat dahi nie.MUAHMUAH ! to semuaa cikgu2 yg berjase kat dunie nie. Hope bahgie didunia dan akhirat. SELAMAT HARI GURU . KAMI SAYANG CIKGUU <3 <3 <3 ecehhh !