Sunday, May 15, 2011

Dongar sini yoo .

Ramai tanye aku asal aku xnak couple setelah 3bulan menyendiri. Kadang aku merungut jugak menghadapi kebosan yang melampau nie. Dengar sini ye rakan rakan :)



1.Ramai lelaki skrg x boleh dipercayai.Cehh,maksud aku xde laa semua. Tapi kngan silam antara aku dengan die yg membuatkan aku tak percaye sgt kpd org yg berjantina lelaki nie.


2.Tak setia.Hihi,nie paling aku takut sbb ex-boyfie aku pernah buad menda nie :((


3.Tak perlu.Aku rase x perlu couple sbnarnye.Bgi aku kwn dah cukup buat aku heppy.


4.Mula2 mmg laa bestkan? tapi the ending die.Paham laa korangkan. nyirap babe dibuadnye. Mase tue mesti cari lagu jiwang punyee. Basah bantal ! perghh tekanan gile.


5.Sapela nak aku nie? Haha, yela akukan. Taklah hot mane,over je lebih,prangai pun xde la matang sgtkan,muke pon taklahh lawa mcm lisa surihani kan.


6.Tertutup. Tatahu kenape bhai. smcm malas nak couple nie. Mmg lah ade duatiga mintak. Sorry laa bahh hati tertutup sudahh.


7.PMR. eceh cehh ! kau iekaa. focus pmr laa sgt. Dalam kelas banyak tidur. Malam2 sebok dgan fun tb.


8.DATING.okayy,biaselahh. Mak akukan mane bagi keluar sgt. Biaselahh cuoplekan mesti nak dating jee. Tapi aku xley nak dating sgt.


*sbnarnye aku nak cukupkan 10. Tapi idea aku terbantut. Byk betul pengacau kat rumah aku nie. Even , mama pun dah bising . phm2 laa kan? bye !