Sunday, April 17, 2011

I really miss youu


Yes , nampak tak yg bertudung comel tue? Comelkan. Kak syidaa seyes rendu kak syida sangat2. Rase nak meet kak syida jerr. Walaupun kite baru sekali jerr jumpe. Kak syida laa yg bagi spirit and semangat kat ieka nak blaja. Sorry kak syida,ieka pun tatahu. Ieka rase malas gile for PMR nie. I need youu. Kak syida yg tukang nasihat slame nie. Ieka phm yg kak syida bz kejar cite2 akak. Tapii , i really miss u , tatahu nak gambarkan betape rendunye. Seyes dah anggap akq mcm kakak sendiri. Muahmuah!





Hafiz ! rendu gilerr nak dgar suare kau doee. Rendu nak lepak dengan kau doe.Rendu nak gossip degan kau doe. Rendu nak nyanyi same2 dgan kau doe, Rendu nak dgar kau laungkan azan. Seyes,aku rendu sangat2. Pindah laa school sini balik. Pleasee :((



Si mek siti nie. Seyes babe, rendu nak dengar ceritau kau. Rendu nak menjiwang dengan kau.Rendu nak texting dengan kau. And segale rendu yg ade laaa. Uwaaa,knp kau pindah? Tiap kali mama masak lauk fav kau, ya allah babe, mesti teringat kau punye lahh .






Naniee,aku pun rendu kau. Hha, dah lame x lepak rumah kau. Menggile dgan kau.
Main dekat padang same2 dgan kau. Aku rendu kau doee !





Okay, ushaa minah yg bertudung tue. Hot dah budak nie. Mhal dengan molly die tue. Seyes sampai skunk tapenah lagi lost contact dgan die. Eshh,rendu pipi tembam die tue. If dapat kau, mmg habis laa kau, aku kejakan, HAHA,misss u laa beybeh !






Tuan, haha. Kau dah tinggi eh? dah maken hot dah dekat school kau yg baru tue. Awek2 kau pun boley tahan. Tapi jgan lupe aku tau. Aku rendu kau weyh, rendu nak jamming gtar dgan kau kat dalam kelas. Oh babe,reeenduu yew akuu. Rendu nak kau pujuk aku bile aku nangis. haha,gedik :p Rendu nak shared masalah samesame. IMY !





NAK JUMPE KORANG SANGAT2 :((