Saturday, April 16, 2011

fifteen

 Pijak kaki je dekat school,heppy befday ieka n aku diiringi dgan perkaataan tue sampai balik :) Thanx doee. HAHA,dekat dalam kelas,hati aku sentap n tersentap gile. Knp kau nak buad muke meluat mcm tue? Kau kwn aku en? N thanx marah2 :') Sampai tertanye nie, nie ke special day aku? Tapi tapelahh, matang and sabar iekaa.Kau da besar :)




Nampak tak teddy bear yang comel tuee. Hee, jgan jeles. Kak aina bagi tau. Thanx sangat2! And, nampak tak rambut aku lain macam? Tue sume angkare mak aku. Die yg buad,die kate hadiah hari jadi aku. Hheh, and atuk hope atuk cepat sembuh dkat wad tue taw:)


Huh babe ta sempad buat free call dekat sapesape.Sempad call si kemek and kak dino jerr. Balik tuisyen dah pnad doe. Mgantuk gilee. Rugi doe ta call :((. And thanx a lot yang wish aku and ade sampai 3 n 4 kali wish aku. Anyway thanx :)