Thursday, January 20, 2011

touching -,-

Hati makin sakit dengan kate2 pedas yg tersentap kat jiwa aku nie . Tidak berlapis sungguh kate2 yang dikeluarkan . Try untuk memepertahankan semua tue . Bialah aku yang muke tembok nie terguris . Tapi , sebab sahabat yang aku sygg tue . Tapelahh , pertahankan ego aku supaye hatinya tidak terguris . 

Darmia cakap biala dah perangai die memang macam tue nak buad mcm mne kan sygg . Oh ! terimbas kembali kenangan yang susah betul aku nak lupekan dalam memory nie . Tahun 2009 , " kau nie mulut laser , pas uh sikit2 taching" Yeah, ayat yg masih terngiang sampai sekarang .

Disebabkn perkataan tue kini aku berubah . Berubah dan semakin berubah . Tapi , sahabat aku yang sound aku hari tue . Die pulak yang over taching and bila die mengeluarkan kate2 yang buad aty aku tersentap . Mulut aku diam membisu . Kenape?

Perasaan tidak puas aty oleh ahli geng aku ditunjukkan dan diluahkan kepade aku. Hmm, bilaa nak selesai? If semua ckp belakang . So, aku hnye mampu terdiam .

*entri yg agak jiwang :(