Saturday, January 22, 2011

ribut manje :)

Okay hari ini hari sabtu . Sekolah buad gotong royong . Takde yang menarik pun hari ini . Mood menunjukkan ribut-ribut manje . Ingat nak buad entri pasal gotong royong,tapi pieqa dah chop dulu . So, idea2 didalam otak terbantut seketika .

Pening ! L gaduh dengan A . Due2 sahabat yang aku sayang sampai mati . Semua akibat salah paham . Aku dah tarik diri awal2 taknak masuk campur . Entah , mood kerajinan yang datang entah dari mane muncul untuk berkejasame bergotong royong hari ini .

Okay, hati aku menjerit hiba ! Bila ustazah menegurku dan melarang aku menyertai cheer . Alasannya ialah sebab kelas Wangsa selalu balik lambat and kelas aliran agama .Mate dah bertakung mengenangkan geng cheer aku . Ape riaksi dorang nanti . Okay , darling disini aku nak terangkan bahawasanye cheer tuah kekurangan orang .

Kini tanpe aku mereka tinggal berlima . Lagu tak cari lagi , and cikgu senang2 cakap 2 minggu terakhir baru practise . okay , tak payah aku nak terangkan korang boley paham sendiri situasi tue . Hari nie senyuman yang aku berikan semua fake jerr .

 Balik makan dekat hartini dengan geng seangkatan dan dietemani mama and papa aku . Thanx papa coz berlanje geng gilaa gedik . HAHAHA ! bye !