Tuesday, January 10, 2012

Campur Haduk

Alahai , wehhhhhhhhh ! Malu gilaa tadi. Boleh pulak tersalah lab. Kemonlah eyka 3tahun lebih sekolah kat situu. 16tahun okay umur kau --'. Dah lahh rabun pulak tu, power sampai 500 tapi tak retireti nak pakai spek. Masuk je semua pandang aku. Aku pelik kenapa semua pandang?


 
Rupanyaa dalam lab tu budak class sains tulen. Yelah awakk, aku tengok member class lama aku ada kat situu. Sedar eyka kau tu kelas reka cipta jee. Berangan je okayy , masuk sains streme. Yelahh,class lain pun ada sains kebetulan waktu sama. Sch aku pun satu pergi buat lab banyakbanyak buat apa dah la jauhh-..-.

Free free kena bahan --'

 


Tapikann, malu tu hilang sekelip mata je sebab saya dipilih dan diberi kepercayaan menjadi NAIB PENGERUSI  permainan/sukan Bola Jaring dalam mensyuarat agong tadi :)


Sebenarnya tak percaya dan langsung tak percaya. Bila setiausaha write nama aku at white board

pengerusi : Siti Zulaikha 5w2
naib pengerusi: Putri Nurzulaikha 4N.
setiausaha: Adilla 4w1
naib setiausaha: Aderra 4w2
Bendahari: Nik nabilah farihin 5w1

ajk F1: thania ariqah
ajk F2: (tak ingat--')
ajk F3: Tasya azmi (player kebangsaan)
ajk F4: wawa 4N
ajk F5: amalina

Rasa macam bangga oh,yelaa yang ada W tu semua yg top class. Aku je tetibe class ke 4. Aku macam pelik je dorg pilih aku. Padahal ramai lagi akaq F5. Aku jadi player sekali je year 2010.
Kuikui,saya janji akan jalankan tugas saya dengan baik :D


Lepas balik mesyuarat agung ada perjumpaan pengawas pulaa.
Tahu tak aku ni AJK DISIPLIN pengawas. Tugas aku rondaronda,tengok pengawas perempuan buat kerja ke tak,cek tudung pelajar , imej pelajar apa semua and semua yang berkaitan masa perhimpunan. Jaga perempuan jelahh, lelaki safwan yang jagaa. Huh,gilaagilaa.

Penat gilaaaa --'