Friday, October 28, 2011

tired -..-


Aku dah penat dengan semua nie. Aku dah tak tahan nak pendam and simpan je semua nie. Seminggu cuti. Apa buat? bila aku ajak geng aku keluar banyak je alasan. Padahal mama dah bagi greenlight siap boley kuar tiaptiap hari. Masa takboleh keluar ajak hiahia bagai.


Aku nak tanya buad apa kawan ramai lebih dari seribu punn but sorg pun taley beside kita susah senang. Nanti bila aku dah busy dengan teater mase tulahh. Baru nak ajak keluar apa semua. Cukup aku cemburu dengan orang lain. Makin sakit hati aku bila sorang pun member lama tak ingat aku. Dulu main samasama semua samasama.


Tak cukup ke apa yang aku berubah sekarang nie? Bila aku dah feminin cakap aku gedik lahh,over lahh. Masa tomboy dulu cakap aku syirik lah and blablabla lahh. Damn! kenapa aku mampu menangis jerr. Aku dah cuba jadi kuatt tempuhh semua nie. Fake gelak-gelak mcm takde masalah.


Buad apa ada bf? If tak text,tak call,tak serasi. Buat apa ade adq angkat tapii... Faham la aku okay? Aku rasa sorangsorang. IM ALONE! Aku busan takkan harihari nak main guitar? Aku dah try bagi yang terbaik untuk orang sekeliling akuu.


*everything is nothing