Monday, October 31, 2011

bibir besar

Tadi aku tak datang sekolah. M A L A S ! Tapi petang aku datang. Practise nasyid laaa. Sbelum tu pergy restoran hartini teman bebudak nasyid nie. Tengah syok bercerita tibatiba ada serangga berjalur hitam kuning sengat bibir belah kanan aku. SAKIT TAHU TAK? berdenyut denyut. Sampai menangis aku!


Okay then.taktahan aku basuh dengan air kosong. Keluar something warna kuning. Like eyurkkk ! Masa practise nasyid tak rasa sangat dan taklah besar pun. Besssttttt,jamming dengan budak nasyid. Gelak aje !


Tapi,yang sedih aku kena balik jalan kaki. Bayangkan dri SMKWM 2 sampai Uptown danau kota. Start jln kul 6pm dan sampai rumah pukul 7.15pm tanpa berhenti. Balik je mandi solat. Pastu usya cerminn.


ARGHHHHHHHH ! KENAPA BIBIR SEBELAH KANAN BESAR!??


*bila bibir nak baik?