Friday, September 16, 2011

mukhayyam arabiyy

BEST! AWESOME! FANTASTIC! BOMBASTIC !


Mulamula aku cuak jugak.Puas aku berdoa tak bertembung atau se-group dengan sakai hitam tue.Akhir yaa ! doa aku dikabulkan,thank you allah.Perghh! kemain lg ramai.Pening jugak lahh aku bilaa fasilator bahagi kan group and sebut nama yang meleret sgt tuhh.Ada 25 group kau nokk.Belum kira ahli lg.


Aku beruntung sebab 4 org wangsarian dlm group aku tuhh.Auww,Geng aku pulak tuhh.Perghh mmg best.Mmg keluar gedik,taley nak cover dahh.If seminar yg dulu aku takde partner punn.. So,alhamdullillah :D


Okay,yang aku sangkut tangan kat bahu tu budak SMK cheras.Name is izni illyani. Siann dia sorg aja xde partner.So,die pun ada bakat bising mcm aku.Senang aja bahh.Rapat sudahh.Nie semua group aku except myra.Ada je yg nak menyelit --'



Masjid cheras nie moto die alam damai. Fasi kate if bising pergi belajar kat alam barzakh pun bolehh. Sebab sebelah masjid nie kuburr. Takut aku. Kemon lahh!


SECOND DAY



Syokk dpt ustzh sporting and suka bagi gulagula nie.Ustazah najwa terbaikk ! Cikgu chocrane nie wehh.
She makes me love arabic language. Ecehh :p



Renduuuuu ! Gambar yang first tu aku and member lame aku. 3 tahun x jumpe wehh. Ya allah ! Mmg terencatt lahh aku seketika. Best lohh dapat kawan baru. Happening and sportink tahap best.


Yang lg best,tetibe je ade sorg perempuan nie tarik tangan aku and cakap.Awak CANTIK laaa.OMG ! OMG ! Tetiba je,dah la x knl.Huhh,terus kembang hidung and punggung aku.Ehem..Kisah  benar okay! ramai saksi.


Ambui,penad ke kak? mane x penat. 8.00a.m - 4p.m. Perghh mmg penad. Okay, aku pun nak chouww. Nak tidur sampai lebamm !


*buadla lagi pleasee :'D