Monday, August 8, 2011

cerita busann --'



Si kuat tanya : kau dah ready trial?

Si tonggek : belumm..

Si kuat tanya : kenapa kau tak ready?

Si tonggek : sebab aku banyak mainmain and tidur dalam kelas.

Si kuat tanya : kau suka buad apa?

Si tonggek : menghabiskan mase depan laptop , dengan guitar , texting.

Si kuat tanya : Trial nie okay?

Si tonggek : agak susah and serabutt lahh. But PMR i want do the best.

Si kuat tanya : Apa subject paling kau tak suka?

Si tonggek : math and geo. jangan tanya kenapa..

Si kuat tanya : PMR nie kau target berapa?

Si tonggek : tak banyak 6A jee.

Si kuat tanya : apa insiatif kau?

Si tonggek : lepas trial aku akan stay skola and focus and belajar.

Si kuat tanya : kau taknak tanya aku ape2 ke?

Si tonggek : kau boleh diam?

Si kuat tanya : kau bagi aku mati dulu laa baru aku boleh diam.

 

*laluu Si tonggek mencekik Si kuat tanya.



Hhaha ! sah aku dah merepek. Benda nie xde kena mengena pun dengan ceritaa aku.. Yes,maybe semua dah tahu kan yg trial se memey ya susahh. Puihh laaa. Math paling haramm jadahh. Mmg mase mase tu sampai cipan khinzir tenukk aku sebutt.



Hhaha ! tak baik kau eyqaa,dah laa puase. Cuba banyak berzikir. Read alquran.



Okay,sebelum aku sambung merepek baikk aku melalak dalam tandas. Syiokk ! tempat karoke aku tu. Mmg keluar segala bakat terpendamm. Tiaptiap pagi mlm aku kunjung. Toilet laa tempat ku melepaskan hajat kecik mahupun besar dan mengeluarkan suara senyaring loceng dan semerdu itik..


 
*kesimpulannya.. nak g manddi jee--


Haaaaa, kannnnn dah merepek. Kronik nie chau , chau !