Wednesday, May 18, 2011

Nak cerita jugak.

Yeah ! aku kan yg slalu rajin buad 2 post. Kau ushaa blog lain. Takdenye gilaa post mcm aku. Asal kau tak puas aty ke? Berambus lahh. Aku sygg yg sudi bace jee.



Sekolah oh sekolah , perghh ! lame aku tak bergossip. Result math pun not bad tadi. HAHA,lupekan ! Walaupun sakit tlinge aku bile hot mama tahu.



Function gilee bahh , hari nie balik awal. Fahamfaham laa pelajar rajin mcm akukan slalu balik lambat. KKQ pun takde harinie. Perghhh! maken function nokk.



Ape lagii kan? singgah j.j laa jawabnye. Lepas gian doe aku mkn BIG MAC tadii. Perghh! Dah lame tak jejak kaki kat j.j. Hilang mengidam doee -,-



Sebelum tue.pergi giant. Si kuat jerit and Si buntal nie nak beli tudung. Almaklumlahh bykk kali kena sound. Hihi^^. Tarerkan? Tapayah laa puji dohh. Terharuu kwn aku tau.



Tapi,yang taley blahh si pemandu teksi berkulit gelap berbangsa india. Ayopaa,jgan nak menggelabah sgtlahh! Sibuntel bayar kau kan? Kau pandu jeaa elok-elok driver.



*sampai sini jerr. idea terhenti-,-