Friday, April 29, 2011

kak ekin :)




woahh! bangge nie nak post pasal die. Hee,bagi aku la kan, kak ekin nie talented,chantik,pandai n mcm2 laaa. Dah laa baik, aku laa yg slalu menyempitkan kereta die, nak tompang bile balik. HAHA ! kadang2 aku rase serbe salah jugak kat die. Mase nasyid aku mainmain. Tak buad betul2. Aku pun tatahu mcm mane nak kawal perangai semula jadi aku yg hyper and tatahu dok diam nie? sorry kak ekin :)



Tabik die doe, byk jugak laa die berkorban mase dan tenage kat nasyid niee. Cehh wahh! Korang mesti dah taukan suare die mcm mane. Superb babe ! second,low,gtar,gendang n ape lagii? kau bagi jee. Mesti gempak die buad. Okay,die nie salah satu idola aku nyot. Hehe, PMR die dpt 9A and SPM die dapat , jeng jeng jong , 6A !  fuhhh,mmg terbaik laa kan. superb,power,gbc,gempak,terhebadd ! heh,amek kau.kau ade? Okay,stop sampai sini jee. Nnt if puji byk2 tuan empunye diri bace kembang pulak dah segale yg ade. haha,love youu kak ekin :)