Thursday, March 17, 2011

homework :((


so take and read what teachers gave homeworks to us ;

1. BM - siapkan karangan dan ringkasan , cari bahan dan hafal untuk lisan .
2. BI - salin ' the characters ' , ' the themes ' and ' model answers ' for essay paper 2 bahagian C ( DR. JEKYLL AND MR. HYDE ) .
3. SEJ - cari maklumat untuk kerja kursus , siapkan kertas ujian .
4. B.ARAB - salin kata kata hikmat , tatabahasa dan hafal takrif .
5. KKQ - hafal surah ASSOF dan surah JUMAAT sampai habis .
6. MATH - pengetua dah bagi buku kerja , dia suruh kitaorang buat at least lebih dari latihan 3 .




WOW ! okay ney aku copy and paste dari blog piekaa , Secare jujurnye . sume aku tak siap lagii . And rocky ade tambah kerje school pade pagi tadi kawan2 .



DATIN HAJAH ROKIAH :
1. saia nak awak buad revision form one and two .
2. do exercise in red book from text book .
     -exercise 5.3A , 5.4C ,5.4B and exercise page 103 and 112 . DO IT ALL !





 Firstly , thanx a lot to DATIN HAJAH ROKIAH cause add homework to us . Aku tatahu , aku boleh siapkan ke takk sume ney . Korg rase boley? Tapelaa demi AAAAAAAAA kan ! Tapi , aku tatahulaa . Penyakit malas bin dungu aku ney mmg bermasalah betul ! Susah betul nak cari ubat penyakit aku ney .






*hope aku tak menangis mcm piekaa nak siapkan hw ney . HUH ! :(((