Sunday, March 13, 2011

kem pengawas :)

 *Bertempat at sg.congkak .
Under kem wirajaya !


Fuyohh , best gilaa la weyh .
Susah aku nak terangkan kat sini .
okay, ayat aku mmg nerd . 



firstly, aku mmg suke gilerr nek bukit tonggek haha ! yg penting aku bangge dpt capten pengawas mcm khalili. Sorry khalili coz sume pgawas juz lepas tangan kat kau. Aku snediri malu dgan cikgu akq ,abg and cikgu at situu . Maluu dgan pgawas sch kite .Malu sngat. Nmpak sgt kite xde keje same slame ney.




Okay, mase mlm kau nak pergi dri sg.congkak aku rase pilu sgt . Thanx at cikgu yg kat sane. Coz berjaye bangkitkan smngat and kerjesame kteorg. Baru aku tau ap tue pgawas and kawad . Plng best yg kte just tdo 3 jam jerr . Coz buad nite walk ! Mmg kluar sgale jeritan kat dlm hutan tue . *aku x nages n tak jerit pun okay?







Ke esokkan hari. Mmg kesabaran ktewank diuji gler . Kena simbah dgan air lumpur same2 . Mmg best kne hentam. Kteorg dah x peduli ! aslkan ktewank ley masukkan pen tue dlm botol ramai2 ! Ktewank xnak malukan SMKWM 2 ! Akhirnye ktewank berjaye !






Memang jeles dgan budak koko. Dorg sume gelak , msk nasi dlm buluh pe sume. And ktewank kte serius and garang glerr . Tapelahh ! and ktewank jeles ter sangat-sangat , budak pgawas sch taman maluri ramai glerr pgawas bndingkan ktewank yg just 34 org .




Slame ney mmg aku sendiri anti pengawas and dipakse jadi pgawas . Now , aku bangge jadi pengawas ! And thanx sgt2 kat sume pgawas and cikgu2 yg dah sedarkan kitewank ! muahmuah !