Sunday, February 13, 2011

Nenek :(

Lepas subuh , terus pergi hospital ampang . Nenek , susah nak bernafas , nazak and tak sedar diri . Kelam kabut pagi tadi . Mandi pun mcm nak taknak jee . Nak tercabut jantung nie aww .





Firstime tengok nenek nganga and susah nak nafas macam uhh . Doktor kate tunggu mase jee die akan hembuskan nafas die yg terakhir .




Aku cuak exam besok . Langsung ta study apeape . Semalam nak study , tapi mate aku maken bengkak and berair gilaa . Susah and rimas gilaa nak bace buku . Ya allah ! macam nak korek jee mate nie .





Alang2 kat hospital , check mate skali . Doktor kate nak bagi MC sebab teruk sangat . sampai tutup mate . Tapi aku taknak . exam doe besok . Agak ahh . Die bagi ubat tahan sakit , cream and antibiotik ! betul ke aku eja? lantak laaa .





Tapi wisau kat nenek . Macam ade tande2 kematian jee weyh . Die pandang kteorg ank beranak satu persatu . Idung , terlinge , mulut die macam kebawah . Tatahu nak ceritaa . Kiteorang dengan diri die sendiri die tak ingat and sedar . Asyik mengucap and sebut LA ILLA HA ILLALLAH !








Ya allah ! kau permudahkan laa exam besok and selamatkan lah nenek aku dan berilah die perlindungann . Aminnn :(