Wednesday, December 29, 2010

SIDANG PENGHUNI SUNGAI

SWEET MEMORIES IN PERLIS WITH KTKL-KELAB TEATER KL

1&2/12/2010

     We spend time too practise . Huuu , arap show nie dpt hiburkan and bagi kesedaran kat org perlis penting yeww alam sekitar niee .
       hahaha ! we laugh , we cry and do it together ! Besh sanadd . Sume tempat at tmn budaye ktewank jelajah ! bilik music arr plng best . Bilik seminar bpk sejuk ! hee ,
       Thanx to Auditorium Taman budaye perlis coz invite kteowg and sponser makan ! sedap kowt masakan yeww tpy if x letak gulaa lagy sedap ! manis wooo . hahahah , merungut jeww aku nie . sorry :)

3&4/12/2010

    Tiba yg hari dinantikan. Mmg nak terkeluar jantung ! dah laa aku x keluar masuk stage.Stay on jee at stage.Perghh !! dub3 ! Thanx too uncle yus (raja lawak 1) coz tolong opening show ktewank.mmg lawak laa.Kteowg at blakang stage dah senak tahan gelak.To menteri besar perlis thanx sgt2 dtg and siap bgy kteowg bunge lagy.terharu:)

5&6/12/2010


  Hari ahad ktewank melancong  tempat2 yg mnarik kat perlis.Taman ular,padang besar,gua kelam and mcm agy laa.Aku pon dah ta inadd daa.SAH  N Y A N Y O K !
    Best shopping at padang besar.Aku beli teddy bear.Murah kowt.mak aku opcuz laa beli pinggan mangkuk pe sume.hahah !
   Malam pulak pancing ikan depan taman budaye tue.Ade parit.hahha.Yelaaa,auditorium tue dikelilingi sawah.Sejuk doe mlm.Berangin gilaa !
    Kteowg balik hari isnin.Mmg besh sioddd! karoke lagu jiwang! Perghh! hahha,mmg kecoh satu bas! X abes2 melalak.K laa mesti korg penad bace entri yg panjang nie.Snanye aku nak bls dendam !! Coz lame x update.K laa bye.