Wednesday, November 3, 2010

sabarr :)

     Oh yea ! saudare saudari sekaliann . Aku nie x cukup pandai berkate-kate at blog nie. Juz tawu nak luahkan rase bgang jee . aku manusia jugakk kan? so , kpade yg suke mgutuk tue . G mampus laa  korg aku mlss nak pk . Nnt korg penad korg diam laa sendiri.

     Bagus , akaq senior bgy tauladan yg baek hari nie . biaselahh jamuann . lastly , msti kne kemaskan? Dorg pndai mengarah dan kami pulaa pandai buadd kerje . Pieka chaiyok laa . rajen yew die lap kuah kurma yg tumpahh tue . GO ! GO ! bibik ! hehe . Ustzh asmah punn gelakk tgok anak mansor tue . Uhuu, sdangkan kite org penadd menolong . mereka pulee penad lepak , gelak2 and ade yg lesap lepas isi perut mereka tue .

    Tape chill jee . If nak ekotkan mood aku yg datang bulann and angin segugut aku yg terjelma tady . Mmg lancau mlut ku berkate-kate .Tpy , sblum buad somethng mesti pk dlu kan? Kite kne respect org yg tua and senior kite . Yg junior pulaa , aku xtaw laa . Msti korg pnad perah otak jawab exam tady . so? kite org nie x pnadd ke? jadi jgan laa mghilngkan diri korgg .

    Aku minx maaf dari ujong rambut,bulu ampai ujong kaki if buad sapesape terase . Aku juz manusia biase yg ad hak nak luahkan perasaan . Bak kate pieqa " tapelahh . asyik kite jee nak jage perasaan orgg . org ade nak jage and pk perasaan kte . Waduh ! " Sorry pieqa aku copy and paste ayat ko .


K laa aku xdew mood.X selese pulak arie nie.Rase nak mara jee.Tpi ,diam2 sudah laa.K bye dugong :)