Tuesday, November 16, 2010

entah ?

         Hati aku membare sanadd . Susah tol idop aku sejak usb dah xde . entah? aku xtawu nak letak ape at tittle uhh . Jelez gilee siutt tgok owg len letak gamba at fb . Share psl last day sch . Gamba jamuan 2W pun aku x masuk agy , apetah agy yg pgawas and last day sch . BUSAN doh ! aku nak sch balek !

       Last day in sch lah plng best kan? men ceper , ronda setiap pelusuk sch , tetibe meroyan men ice cream soda , men wasabelley , snap2 gamba , buad vid elmo , amiera lak men kelip2 yg susah nak tanggal uhh . entah? aku xtawu name mende alah uhh . Sume dak fom 2 kena doe . bpk ahh . Muke aku penoh nan warne ijau ,

\     Balek jee , g j.j . Mentang2 wet tgah byk . Mmg x pandang foodcourt . Makan tako , usha baju and blabla .OMG ! susah nak menggambarkan btape best yew arie uhh .

    Geng , soryy dohh . Aku mmg bz ampai 5.12.2010. Aku ade show teater kat perlis . Seminggu kowt kat sane . Mesti best kan korg hang out sane sini .

        Esok , dah hari raye aidiladha . SEMESTINYE aku nak upload gamba nan cousin aku . Waduhhh , mls nak pergi plaza idaman beli USB . USB? asal laa kau buadd aku cumnie . damn ! Buad mase skunk , aku kurang online fesbuk . Nak tawu npe? byle aku online msti aku iri hati tahap gaban .

       dah laaa . Melalut jee aku nie . K ar nak tlg mama masak rendang . SODAPNYO :))